Atmaksāšanas un atgriešanas politika

Šī ir parauga lapa.

Overview

Mūsu atmaksas un atgriešanas politika ilgst 30 dienas. Ja kopš pirkuma ir pagājušas 30 dienas, mēs nevaram jums piedāvāt pilnu kompensāciju vai apmaiņu.

Lai preci varētu atgriezt, tai jābūt neizmantotai un tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt. Tam jābūt arī oriģinālajā iepakojumā.

Vairāki preču veidi ir atbrīvoti no atgriešanas. Ātri bojājošās preces, piemēram, pārtiku, ziedus, laikrakstus vai žurnālus, atgriezt nevar. Mēs nepieņemam arī produktus, kas ir intīmpreces vai higiēnas preces, bīstamus materiālus vai uzliesmojošus šķidrumus vai gāzes.

Papildu preces, kas nav atgriežamas:

  • Dāvanu kartes
  • Lejupielādējami programmatūras produkti
  • Dažas veselības un personīgās higiēnas preces

Lai pabeigtu atgriešanu, mums ir nepieciešams pirkuma kvīts vai pirkumu apliecinošs dokuments.

Lūdzu, nesūtiet savu pirkumu atpakaļ ražotājam.

Atsevišķās situācijās tiek piešķirtas tikai daļējas kompensācijas:

  • Grāmata ar acīmredzamām lietošanas pazīmēm
  • CD, DVD, VHS kasete, programmatūra, videospēle, kasešu lente vai vinila plate, kas ir atvērta.
  • Jebkura prece nav sākotnējā stāvoklī, ir bojāta vai tai trūkst detaļu tādu iemeslu dēļ, kas nav radušies mūsu kļūdas dēļ.
  • Jebkura prece, kas tiek atgriezta vēlāk nekā 30 dienas pēc piegādes.

Refunds

Kad atgrieztā prece būs saņemta un pārbaudīta, mēs nosūtīsim jums e-pastu, lai paziņotu, ka esam saņēmuši atpakaļ sūtīto preci. Mēs jums paziņosim arī par atmaksas apstiprināšanu vai noraidīšanu.

Ja jūsu atmaksa tiks apstiprināta, jūsu atmaksa tiks apstrādāta un kredīts tiks automātiski pārskaitīts uz jūsu kredītkarti vai sākotnējo maksājuma veidu noteiktā dienu laikā.

Late or missing refunds

Ja vēl neesat saņēmis atmaksu, vispirms vēlreiz pārbaudiet savu bankas kontu.

Pēc tam sazinieties ar kredītkartes uzņēmumu, jo var paiet zināms laiks, līdz atmaksa tiks oficiāli pārskaitīta.

Pēc tam sazinieties ar savu banku. Bieži vien ir nepieciešams zināms apstrādes laiks, pirms atmaksa tiek iekasēta.

Ja esat to visu izdarījis un joprojām neesat saņēmis atmaksu, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz {pasta adrese}.

Sale items

Atmaksāt var tikai parastās cenas preces. Izpārdošanas preces nevar atmaksāt.

Exchanges

Mēs mainām preces tikai tad, ja tās ir bojātas vai bojātas. Ja vēlaties to apmainīt pret tādu pašu preci, sūtiet mums e-pastu uz {pasta adrese} un sūtiet savu preci uz: Nosūtiet sūtījumu un nosūtiet to uz adresi: {fiziskā adrese}.

Gifts

Ja prece iegādes brīdī bija marķēta kā dāvana un nosūtīta tieši jums, jūs saņemsiet dāvanu kredītu atgriešanas vērtības apmērā. Kad atgrieztā prece būs saņemta, jums tiks nosūtīts dāvanu sertifikāts.

Ja prece iegādes brīdī nebija marķēta kā dāvana vai ja dāvanas devējs pasūtījumu nosūtīja sev, lai vēlāk to nodotu jums, mēs nosūtīsim naudu atpakaļ dāvanas devējam, un viņš uzzinās par jūsu atgriešanu.

Shipping returns

Lai atdotu produktu, jums tas jānosūta pa pastu uz šādu adresi: Ja sūtījums nav nosūtīts, sūtiet sūtījumu atpakaļ: {fiziskā adrese}.

Jums pašam būs jāsedz sūtīšanas izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu. Piegādes izmaksas nav atmaksājamas. Ja jums tiks atmaksāta nauda, no atmaksātās summas tiks atskaitītas atpakaļnosūtīšanas izmaksas.

Atkarībā no jūsu dzīvesvietas var atšķirties laiks, kas nepieciešams, lai jūsu apmainītais produkts jūs sasniegtu.

Ja atgriežat dārgākas preces, varat apsvērt iespēju izmantot izsekojamu piegādes pakalpojumu vai iegādāties piegādes apdrošināšanu. Mēs negarantējam, ka saņemsim jūsu atgriezto preci.

Need help?

Sazinieties ar mums pa tālruni {email} ,lai uzzinātu jautājumus, kas saistīti ar naudas atmaksu un atgriešanu.